Wydarzenia

…o wszystkim

Współczesna agencja reklamowa

Posted by admin on Luty - 9 - 2017

marketingBranża reklamowa znana jest już od początku XX wieku, kiedy to pierwsze, profesjonalne agencje zaczęły się pojawiać. Branża od tego czasu przeszła długą drogę: pierw reklamy ukazywały się w gazetach, później doszło radio, następnie telewizja. Dzisiaj każde z tych mediów jest częścią kampanii, jednak to internet jest obecnie najważniejszy.

Współczesna agencja reklamowa czerpie z tradycji branży, jednocześnie wprowadzając nowe rozwiązania. W każdym takim miejscu mamy do czynienia z dyrektorem kreatywnym, który stanowi piecze nad grupą copywriterów oraz grafików, którzy tworzą kampanie reklamowe. W przypadku spotów telewizyjnych, nadal najlepszym sposobem na znalezienie dobrego pomysłu jest tzw. „burza mózgów” – ekipa pod wodzą dyrektora kreatywnego wymyśla jak najwięcej koncepcji, po czym wybierana jest jedna, najlepsza.

Jednak obecnie każda większa agencja reklamowa posiada dział interaktywny, w którym prowadzone są kampanie reklamowe w sieci. Podstawą takiej promocji jest odpowiednie pozycjonowanie stron www klientów tak, aby były one bardziej widoczne w popularnych przeglądarkach. Dzięki takim działaniom, które poprzedza profesjonalne zaprojektowanie strony przez grafika, klient zyskuje tysiące nowych klientów, którzy korzystając z przeglądarki szukali usługi zamiast konkretnej firmy.

Aktualnie agencje marketingowe są znacznie bardziej złożone niż te z początku wieku XX. Kampanie w nich przeprowadzane są na wielu płaszczyznach – bogatsi klienci decydują się na spoty w gazetach, radio, telewizji oraz w internecie.

Podobne artykuły:

  • Wielki format to jest to
  • Pojęcie wielki format może się okazać się bardzo szerokie, ponieważ właściwie odnosić może się do wielu rzeczy, które nie tylko mają możliwości posiadania wielkich wymiarów fizycznych, ale także na przykład bycia czymś bardzo ważnym. Ale oczywiście najbardziej popularne jest powiedzenie tego na rzeczy takie jak na przykład banery reklamowe, które zazwyczaj posiadają

  • Polska Szkoła Plakatu
  • Polska Szkoła Plakatu jest to określenie, które powstało w latach 60. XX wieku. Używane było w stosunku do grupy artystów-plakacistów polskich, którzy zdobyli międzynarodową sławę. Znaczącymi przedstawicielami polskiej szkoły plakatu byli m.in. Jan Młodożeniec, Franciszek Starowieyski, Waldemar Świerzy, Mieczysław Górowski i Tamara Łempicka. Trudnili się oni wykonywaniem plakatów o tematyce kulturalnej (film, przedstawienia teatralne, wystawy,

Categories: Reklama

Leave a Reply


Proszę pozostawić te dwa pola tak jak są:

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site